Kabínky pri nakupovaní oblečenia

Relatívne povedané, kabínka na prezliekanie je jednou z najmenších oblastí každého obchodu. Tieto nenápadné miestnosti sú často zastrčené na konci obchodu a ako predajcovia môžete ľahko na ne zabudnúť. Teda až pokiaľ neporozumiete dôležitosti tejto malej, ale mocnej oblasti obchodu.

Napríklad viete, že miestnosti na prezliekanie sú kľúčom k zvýšeniu predaja a zníženiu výdavkov? Poďme sa pozrieť na to, prečo je kabínka rozhodujúca pre chod predajne. Malé nákupy začínajú a končia v miestnosti na prezliekanie. Je to preto, lebo ľudia potrebujú oblečenie pre udalosť alebo špeciálnu príležitosť, alebo len preto, že sa cítia pripravení na niečo nové, ľudia chcú šaty, v ktorých sa cítia dobre.

Zľava alebo chytrý výklad môže dostať zákazníka do dverí a výber a stanovenie cien ich môže presvedčiť, aby zdvihli položku z regálu alebo stojana. Avšak, kým nevedia, ako tento konkrétny kus odevu na nich vyzerá, ako sa v ňom cítia, žiadny predaj nie je hotový obchod meilleure brosse soufflante rotative.

A to nie je len spôsob, aký im oblečenie prináša pocit. Je tu aj celá skúsenosť s nakupovaním. Predajcovia majú príležitosť vytvoriť osobné kontakty so zákazníkmi, ktorí navštívia fyzické obchody. Napríklad, keď pracovník vie, že zákazník nakupuje oblečenie na dovolenku na pláži, môže zdieľať vzrušenie zákazníka o nadchádzajúcej ceste a ešte vylepšiť a napredovať jeho návrhy.

Na chvíľu sa vcítte do kože svojho zákazníka. Boli ste niekedy frustrovaní, keď ste boli pripravení urobiť rozhodnutie o kúpe a pripravený vyskúšať niečo? Dlhé čakanie pred miestnosťou na prezliekanie, ťažkosti s nájdením obchodného poradcu alebo problémy s fyzickým komfortom v kabínke sú len niektoré bežné bariéry. Ak je to obchod, ktorý je pomerne veľký, môžete sa rozhodnúť, že zákazník urobí svoj nákup skôr, než si tovar vyskúša. To však môže viesť k tomu, že zákazník sa doma rozhodne tovar vrátiť a vy nebudete mať tržbu. Veci, ktoré nebudú vyskúšané v prezliekacej kabínke majú nevyhnutne vyššiu návratnosť. Vzhľadom na to, čo vieme o spôsobe, akým sú stavané kabínky, je tu veľa vecí, ktoré môžete urobiť.

Prezliekacia miestnosť je jednou z oblastí, kde si tradičný maloobchodník udržiava významnú výhodu nad online predajcom. Online predajcovia maju skúsenosti, že návratnosť je takmer jeden z piatich tovarov. A to najmä kvôli problémom s veľkosťou alebo strihom. Ale v normálnej predajni, schopnosť vidieť a dotýkať sa odevov má za následok návratnosť, ktorá je menej ako jeden z desiatich seche cheveux de voyage.

Keďže väčšina predajcov pracuje aspoň čiastočne s províziou, sú jasne motivovaní poskytovať čo najlepšie služby zákazníkom. Môžete tak zabezpečiť vynikajúce služby pre zákazníkov. Identifikujete príležitosti na školenie a rozvoj svojich zamestnancov a získate konkrétne metriky, aby ste určili, ktorí predajcovia sú hviezdy, a ktorí z nich majú nejaký priestor na zlepšenie.

Pokiaľ ide o zvýšenie predaja, znižovanie návratnosti a motiváciu predajcov, je tu skvelý zdroj príležitostí v prezliekacej miestnosti. Môžete začať s vylepšovaním všetkých týchto oblastí pomocou vhodného vybavenia miestnosti, ktoré poskytuje prístup ku kľúčovým ukazovateľom výkonnosti kabíniek. Uistite sa, že každá individuálna miestnosť má aspoň jedno zrkadlo a najlepšie dve alebo tri, aby zákazníkom poskytol isté súkromie, zatiaľ čo oni si prezerajú nové oblečenie zo všetkých uhlov. Nikto nemá rád pocit klaustrofóbie, keď používajú miestnosť na vyskúšanie.